June 20, 2011

Semangat sangat sampai menyakitkan diri sendiri

Assalamualaikum and Hello 

huu. sedih sgt bila diri sakit kan? lagi lagi diri sendiri yg buat diri sendiri yg sakit :'( actually hari ni aku sgt bersemangat nak online dgn roomate aku. bukan sbb nak ber-blogging atau facebook-ing, tapi kami kena buka wikipedia kena cari maksud perkataan. so, after dinner tadi, kami pun dah pilih pot yang paling sesuai utk dapat line paling excellent. huu. tapi tetiba one of my roomate tertinggal lappy dia dlm bilik and pada masa yg sama juga aku kena pg bilik sbb nak tkr baju. so, nak sngkan cerita, aku tlg lah ambil kan lappy dia. lappy dia dlm locker and time aku nak pulas kunci locker dia tu, tiba tiba jari aku tersepit. mmg menjerit and lagi sikit nak mengalir air mata lah :'( jari tu serta merta jadi biru and bengkak gila, mmg sekejap gila dah ada effect. aku mmg teruja la tgk jari sendiri. then, aku mmg tak fikir panjang, terus capai bam gamat atas meja study aku and terus sapu, mmg pedih ahh, hanya Tuhan yg tahu :'(

after that, aku pun pg lah pot kami yg telah diset kan tu, roomate aku rasa bersalah sbb nak ambil lappy dia aku tersepit jari. tapi aku ni kan kuat *aiceh* so, bertabahkan diri melawan kesakitan. and now, alhamdulillah, bengkak semakin surut and sakit pun dah kurang. so, insyaAllah aku boleh buat yg terbaik utk kuiz esok. amin~

kata kata tambahan : Chaiyork chaiyork Faten! anda KUAT! :')

1 comment:

farahinasyima :D said...

hee ~~ good luck dear !! <3