September 17, 2011

PRAY AND HOPE

Assalamualaikum and Hello peeps!

dah lama aku tak tap tap tap si keyboard comel ni publish post dekat blog tersayang. al maklum lah, sangat busy sekarang ni. hanya Tuhan yang tahu. huu. actually dengan masa yang singkat aku ada ni, nak habaq sikit. after this memang sangat kurang masa aku untuk luangkan masa kat blogger facebook and other sosial networks. semestinya sebab pelajaran aku yang need my attention more than everything. sekarang semua subjects dah masuk chapter yang susah. yang perlukan banyak banyak and banyak latihan. if not. bungkus baju lah aku after sem 1.huu. kepada all readers yang sudi baca post aku kali ni, 
DIHARAP KORANG TOLONG DOAKAN KECERLANGAN AKU DALAM PELAJARAN. HOPE SANGAT EVERYTHING END WITH FLYING COLOURS. AMIN.
exam just around the corner. ohhhsayatakut!! result for mid sem dah keluar and semestinya result tu masih tak memuaskan hati. insyaAllah, dengan seluruh tenaga and doa sentiasa mengiringi, aku akan buat yang terbaik for final sem exam in this october. pray for me ohhkayy guys :) Love You! 

THE END

No comments: