January 25, 2012

NINETEEN

Assalamualaikum and Hi!

huu. detik 24 Januari 2012 menandakan aku dah 19tahun! #tua ke? takkan. huu. and my blog pun dah setahun umurnya. sekejap je dah setahun kan? adoi. after this i should be more matured. think wisely. and jangan mudah menangis. #bolehke? hope so :) so, people, biasalah mana nak lari celebration dari birthday kan? memang fam aku tak dibiasakan untuk memberi present barang waktu birthday. kami cuma terima kasih sayang. AWWW :P
yesterday, aku decide nak makan di Pakeeza. aku tak pernah menjejakkan kaki kat situ walaupun whole fam aku penah waktu celeb father's day. pergi tanpa aku, sampai hati :'( so, yesterday nak pujuk aku ala bucuk bucuk so mereka bawa aku ke Pakeeza. HOYEHH! makan sampai pecah perut. then, min ajak jalan jalan. pergi Ipoh Parade then suddenly semua tekak jadi kering. so, we decided nak p Padang Polo. entah ape je yang ada kan? huu. but min suggested nak bergambar gumbur. okay. that's sound fun <3
aku, min and along pun pergi lah berjalan berpisah dgn mak ayah and abang. dorang nak balik rumah. before pergi padang polo, sempat singgah The Store along nak beli barang nak bawa balik ke Pahang, and aku sempat grab sepasang kasut yang dari Raya Aidilfitri aku dah aim #nampak sgt orang taknak kasut tu.lama gila -..- okay rasa sedih tiba tiba. DAH FATEN JANGAN NAK BERDRAMA!
okay, after dah bergambar gumbur di padang polo, kami balik rumah and mak ayah dah starts bising bila lah anak bongsu dorang ni nak study. #aku memang tak sedar diri o.O
so people, thats oll yahh! enjoy ur day, smile olways! <3

TENLALA IS ALREADY BE 19 YEARS OLD CUTE GIRL!
hooyehh :D


heart and soul. #ILOVETHEMSOMUCH

hambekkk kau! licin :P
me with mommah!


THE END

No comments: