February 24, 2011

my DEARIE NURFA :)

ohh. ini lah nasib badan. haha. kenapa? nothing actually. just my besties' birthday yg berturut-turut. haha. hari ini, tiba pula birthday kawan aku yg sgt aku syg <3  NURFA BINTI FAHAR . hee. aku kenal budak ni time masuk kat MRSM Pasir Salak. hee. just lain nya dgn fiqa, aku mula rapat ngan efa time kteorg form 2 :) mcm mana kteorg boleh rapat? actually cerita nya sgt lah panjang. tapi. menarik bg aku. bagi korang. aku tak tau :P oke. beginilah bermulanya perkenalan kami.. acece. waktu form 1, walaupun kteorg satu kelas, tapi tak rapat pun. tak tau kenapa. haha. tapi bila form 2, kteorg kena rombak kelas. and at that time, aku tercampak ke kelas E, n my bff masa tu, fiqa tercampak kat kelas A. time kteorg dah laen laen kelas, fiqa mula rapat dgn syera, farah hani and khalida. sbb dorg semua classmate. then, fiqa pun mula kenal kenal kan aku dgn dorg semua. n syera kenal kan efa yg time tu kelas C. masa tu la aku mula rapat dgn efa n kteorg jadi kawan baik. selalu lepak lepak kat cube. hee. sembang sembang. and perangai kteorg agk sama la. but efa ni pandai org nya. slalu kalahkan aku n yg laen laen. tapi, wlaupun dia pandai, tak pernah sombong or tak nak kwn ngan kteorg. still terima kteorg seadanya :) kami jadi la rapat and tak boleh berenggang smpai form 3. n terpisah bila aku masuk taiping. fiqa and efa mmg gila gila ngam ngan aku. junior penah gelar kteorg cubemate terapat. sbb tak prnh berpisah. walaupun kelas laen, kteorg still akn spend time together waktu makan, sometimes waktu prep. mmg susah nak jumpa kwn mcm dorg. seriously. bila aku sorg je yg tercampak kat taiping. rase sedih sgt. tapi, naseb baek, still ade kawan yg memahami aku kat taiping :)

No comments: