December 31, 2011

Be strong. Always strong.


Assalamualaikum and Hi!

setiap yang berlaku mesti ada sebabnya kan? apa yang berlaku pada aku sekarang, memang bukan mudah aku nak tempuh and buat derk je. tapi as we know, kehidupan still perlu diteruskan. aku sentiasa berdoa agar semua benda kembali kepada asal. Amin. i should be strong to face all the problems. aku happy sangat sebab still ada kawan yang always stayed by my side. yang always support aku untuk bertabah and teruskan hidup aku yang happy go lucky ni. :') insyaAllah, jika ini yang ditetapkan oleh-Nya, satu hari nanti aku akan tahu sebabnya and boleh terima semua ni. 
for now, nobody can replace ..........
END

1 comment:

sHEiRa S said...

betul tu syg...be strong keyh....jika tertulis jodoh mu dgn nya....InysAllah x kemana-mana...ini adalah dugaan...terima sgn tabah syg....sera tau mmg x sng nk wat...but try keyh...u r stronger than me...i know u can...FATEN HEBAT :) i luv u...