November 3, 2011

END OF COUNTING DAYS :D

Assalamualaikum and Good evening people! 

Alhamdulillah semuanya telah selesai. 6 hari menempuh cabaran masa depan *ohhyehh!* sekarang aku pun dah selamat tiba di home sweet home yang aku rindu gila ni. yelah. one month before exam semua student kena quarantine tau. ingat mudah ke nak lalui saat saat tu. tapi aku dah berjaya jugak. ahha. happy. otak rasa macam relieves sikit selepas banyak masa and kudrat yang digunakan tanpa henti *hyperbola* aku tak tau kenapa kali ni macam kering idea nak tulis apa. just, suka suka nak tulis sebab happy sangat YEAHH!! :D

  
tengok. betapa semangat nya aku buat countdown and tick setiap hari menghitung hari nak balik. homesick nya aku ohh. tapi rasa happy jugak walaupun kena quarantine, every weeks family still datang tengok tengok aku ni. huu. thanked God :)

ni lah muka muka yang happy time exam biology dah habes. bukan happy semua semua boleh jawab tapi happy sebab esok nya BALIK! :D




thats ol yang aku nak cerita ceritan. BYEBYE!

No comments: