November 8, 2011

K A M I

Assalamualaikum and Evening peeps !

jam pukul 2.48pagi. aku tak tidur lagi. lagi lagi tengah cuti ni kan. dengan otak yang selalu fikir masalah ni, aku cuba cari jalan nak tenangkan diri. relax kan otak. find something fun. and guess what, I FOUND IT! :D

suddenly aku sangat rindukan cerita KAMI. dulu maybe pernah ada dekat 8tv. sorry. tak ingat. pernah lah keluar tv. actually this story was started with series. but maybe because dah ramai yang tersangkut kat cerita ni, its followed with a movie. KAMI was shown in 2008. dah lama lah jugak kan. but ya, if the story was great, sape yang akan lupakan? aku habiskan masa a day nak download all the series pluss the movie. tengok, tegar kan aku? hee. walaupun tak complete each series, tapi still dapat tengok most of it. so, kepada sesiapa yang ada masa terluang and tak tahu nak buat apa, why not try to watch this series or movie. there were some parts in this story yang macam tak sesuai for kanak kanak yang tak boleh beza baik and buruk lagi but nilai persahabatan yang cuba ditonjolkan memang sangat berhasil. so, tunggu apa lagi, TONTON YA? i'm done with it. korang bila lagi? :)

 some posters of them :)




THE END

No comments: