January 31, 2013

Cravinggggggg!

Assalamualaikum and Evening readers!

Pernah tak anda tiba tiba teringin makan makanan yang susah nak cari and sangat yummy di malam hari? *Sedap pulak ayat aku ni* Ahaks Seperti cakes? or cupcakes maybe? Pancakes? Doughnuts? Waffle? Ohmyyy semua tu lah. Makanan kategori, FAT. Haha You know what, suddenly nafsu makan aku di malam hari meningkat and I dunno why don't ask me why :p

All the food I had list above can be categorized as a dessert kan? So, hmm ya I'm craving for dessert now. Can I have them, like RIGHT NOW?? Sedih sangat bila sedar bulan bintang telah muncul, matahari telah mengundur * ayat best kedua. ahaks *. At this time, mane nak dapat all those dessert. Masak sendiri, nahh taknak. Nak nganga mulut and makan je. Haha 







I didn't own any picture above, thanks to Encik Google :D Chocolate cakes, Pretzels, Waffles, Pancakes, Red velvet Cake, Doughnut ummm yummy! Semua tu aku nak sekarang. And actually banyak lagi tapi tak sanggup nak search sebab lappy dah basah, air liur meleleh. Lols!

Guess what, bila aku dalam keadaan terdesak, err terdesak nak makanan, jangan fikir lain, aku tak kesah dimana makanan tu datang *Asalkan sumber yang halal* aku akan ngaaapppp je. Even beli kat stall tepi jalan harga RM2.50 ke ape ke, tetap sedap pada waktu aku craving. Tapiiii sometimes, ade jugak yang menyedihkan lagi menghampakan pabila makanan takde rasa langsung or, memang tak sedap. Itu belakang cerita. Kali ni nak cerita yang best best je. Hihihi

Alangkah bestnya kalau semua makanan ni ada depan mata. Ngappp ngappp ngappp non-stop and yes, jangan harap nak bagi sape-sape. Hmm ohh best. 

Sape baik hati please post them to me. Send with a card and bouquet of roses, PERFECT! *berangan*
KBYE!

No comments: