January 24, 2013

Twenteen

Assalamualaikum and Evening peeps!

Before I start membebel, Salam Maulidur Rasul dear muslims all around the world! 

Okay let's start, aku Happy sangat sangat sebab diberi peluang share the same date as Maulidur Rasul. Date ape? My birthday alhamdulillah dah masuk 20 dah aku tok tek tok tek dari dulu merangkak, main kejar kejar, main tanah buat dodol, main pukul bantal, main masak masak, main mak mak, main buat castle ohhh lots of playing BELAJAR nye mane? Hahaha belajar sorok lah taknak cerita :p

Thanks to Encik Rustam Affandy and Puan Sofiah berjaya wujudkan saya, besarkan saya, always be by my side, didik saya, sediakan semua yang saya nak. Ya Allah, to list them all, I just can't. Banyak sangat pengorbanan dorang hoii nak besarkan anak bongsu comeyy loteyy sorang ni. Ihiks. They just the perfect parents and Alhamdulillah I got them. And my sibling too, there are perfect even dorang Kejam, Pembuli, Jahat, Gedik but I don't care, I love em :')

To my best friends, friends, all friends cehh sama je semua tu ihiks thank you so much for the prayers, wishes I can't describe how I felt. I justt aaaahhhhh HAPPY SANGAT LAH TAK TAHU NAK CAKAP MACAM MANA! *Over dah datang*

Even just a wish takde hadiah uhuksss I'm thankful. Tapi kalau dapat hadiah lambat sikit pun takpe, saya tak kisah. Hihihi :p 

Haaaaaaa As usual, when it comes to birthday celebration, my family memang haruslah buat makan makan but NOT YET! This weekend! Have to wait my sisters to come back home with presents. Hikhik. And nak tahu tak, dunno why 20th birthday ni I suddenly jadi materialistic coz I asked for my sibling to give me present. Ehem fyi, aku sangat jarang sekali mintak present coz I know, love is the most precious thing on my birthday. Rasa lebih kasih sayang and attention when comes to my birthday. Surely korang pun rasa benda yang sama kan? Sape kate tak, jangan tipu!

Sorry no picture in this entry sebab tak tahu nak bubuh ape. Present and birthday celebration later I'll update  . Heeee Ohhh here one of the picture my roomate in matriks had done for my birthday. Serious bergenang air mata tak tipu. :')

shuweet kan? I looked so fat and tembam in this picture. Nahh dun care. Yang penting iolss comelss. Kbye :p Thanks a lot Malin. Even it just a picture, I appreciated that. So much :') xo

That's all maybe. Nak bebel panjang lagi macam ade nak baca. Sobs. Thanks for reading!

THE END

No comments: