May 6, 2011

Tutti Fruitti De Garden

Assalamualaikum and Hi Hi !

pukul 11.00am tadi bergerak mengambil faie di rumahnya then teruskan perjalanan ke rumah ein pula utk diangkut sekali. seriously i'm the driver for today but ya i'm glad ;) aku driver yg berhati hati tau. walaupun break kereta yg tak berapa nak makan eventhough dah byk kali disumbat makanan still tak ada selera, aku masih boleh menjamin keselamatan penumpang serta diri sendiri selamat ketika memandu. aiceh. insyaAllah. dgn bantuan-Nya juga. hee.

kenapa aku mengangkut mereka? sbb........ aku sgt lah teringin TUTTI FRUITTI <3 <3 aww aww hehe fatin selalu kata aku mcm org tua sebab selalu teringin itu dan ini. tapi, err biasa lah. nak teringin juga. nak buat mcm mana kan ;)

after pergi makan sepuas puas nya walaupun tak lah berapa puas tapi still bersyukur, Alhamdulillah, kami meneruskan perjalanan ke tingkat atas bangunan tuh. bangunan apa? tutti fruitti tu dlm bangunan tu lah. HAHA tak paham ayat berbelit aku? lantak~ sebenarnya bangunan tu bangunan De Garden namanya ye rakan rakan ;)

naik je atas, wahh. tak tau kenapa. rasa teruja semacam. then, kami masuk lah satu butik ni. masa kteorg nak masuk tuh, pintu terkunci *peniaga pergi lunch* tapi kami ni mmg lah kejam, still berusaha nak bukak pintu tu *faie dah mcm pencuri* dan aku dgn pantas membunyikan loceng yg digantung disebelah pintu. dan bunyi nya? MAK AII kuat gila! ein and faie dah malu. aku buat buat tak malu. HAHA beberapa saat lepas tu, muncul lah si peniaga. see kalau aku tak bunyikan loceng tuh sure takde sape dtg kan? terer kan aku? HAHAHA

then, masuk butik dia. SEJUUUKK. banyak baju yg cantik. and faie's words for today, NI CANTIK NI CANTIK NI CANTIK and lasttt HARGA PUN CANTIK mmg mahal baju kat butik tu. tapi, sbb taknak make the owner disappointed, faie belilah belt dia. sbb kteorg dah kacau lunch time dia kan. MAAP KAK :p

habes tuh. photography session! haha. mmg tak sah bg kami kalau tak tgkp gmbr :) so, sila tgk sila tgk. hee

this is me with ein

ini bersama faie pula

GREEN BLUE BROWN = US
okay. really had so much fun hari ni walaupun bukan semua yg diajak dpt hadir. SADISS T_T after tgkp gambar then pergi kedai mamak makan capati satu sorang dan minum air semua berunsurkan teh. habes makan, hantar faie nak buat medical checkup. then? apa lagi aku and ein pergi berjalan mencari chopstick BESI yg dah lama kami idamkan haha selain tuh aku beli satu shawl and one shirt. ein pun beli shirt. habes tuh hantar ein balik dan saya pun BALIK! sekian~

THE END

1 comment:

azalia hjsalleh said...

ala bestnya kuar jln2 cm nie ;)