May 1, 2011

Akademi Fantasia 9?


humm. ehh. Assalamualaikum and Hello! ;)

kenapa dgn akademi fantasia 9 ye? actually aku baru je menyaksikan konsert AF9 yg ke 4 tadi. maybe ada org tgk mcm aku or ada yg tak. and aku pun pernah la dgr org duk gembar gembur Mentor lagi bagus dari AF9. humm. aku tak suka nak komen sgt ni. percaya lah. kalau aku tgk pun, aku diam je. kalau teruk aku just geleng kepala tanpa berkata apa apa. kenapa?

hey. come on lah. dorg pun manusia kan. yg pelajar pelajar tuh. kesian lah aku rasa *bg pihak dorg* kalau org kutuk kutuk ni. lagi pun, bg aku tak best lah kutuk kutuk, tak suka, diam je lah. paling senang, tukar je siaran lain. or kalau nak kutuk pun, kutuk sorang sorang dlm bilik lah. tak payah lah nak tulis mcm mcm kat Fb bg satu malaysia nak baca.

maybe ramai juga yg tak tgk AF9 sebab tak minat realiti show bla bla bla. kalau aku lah, aku tak kesah pun realiti show ni. aku agk layan juga lah AF time Zahid, Mawi, Mila sbb time tu aku tak masuk asrama lagi. time Shahir, Hafiz tuh aku tak sempat nak tonton. and jenis diri aku, kalau dah tgk sekali, sure nak tgk lagi HAHA tgk AF ye, bukan tgk benda lain.

and ada juga duk kecoh "ALA BAIK KAU TGK IMAM MUDA DARI KAU TGK AF!" heyy derr. ni teman nak bgtau. ye saya juga menonton imam muda ye. last week dorg cerita pasal perempuan yg kena rogol, yg teraniyanya *tak reti eja* sorry. and akan datang pula dorang akan tgk kes buangan bayi. see. adehh.

aku bukan nak berbangga aku tgk AF9 serta imam muda pun. just, humm bagi pendapat aku, tak perlu lah nak menilai seseorang itu. biarlah dia nak tgk AF9 ke imam muda ke. just chill and jgn duk jaga tepi kain org :) and stop kutuk kutuk ye. tak elok. Tuhan marah ^-^

and and and GOO FINA GOO! haha

THE END

3 comments:

Unknown said...

yup!!! setuju...


bila saya post kat Fb, saya ttgk AF... mesti ada orang cakap kenapa tak tgk alkuliyah ke.. alhidayah ke...
tolong la...

heheh.. takkan la saya nak tulis saya tgh tgk al kuliyah kat Fb.. bukan ke nampak 'bajet' sangat...

FatenNabila :) said...

haha. thx azrul setuju ;)
wahh. bagus bagus. AF tgk al kuliyah tgk :)

AishaNorzam said...

hehe. biase la orang.. suke bercakap.
mcm kite, suke menaip jerk. hehe.