April 29, 2011

Lie and Honest

Assalamualaikum and Hi,


aku just nak  bagi tau, kita tak boleh menipu hati perasaan dan diri kita. bersikap jujur adalah yang terbaik sebab selepas itu kita akan rasai kelegaan yang kita tak pernah alami sebelum ini. sekian. :')

Goodnight~




6 comments:

SYAFIQAHSALEH said...

setuju sngt..kte tak boleh menipu perasaan sendiri :)

SYAFIQAHSALEH said...

setuju sngt..kte tak boleh menipu perasaan sendiri :)

Eyra Rizal: Your MUA said...

SALAM/HI ALL
LATEST UPDATES (RED DELICIOUS GALA DINNER):
DATE:18/6/2011
VENUE: PEARL INTERNATIONAL HOTEL,KL
POOL SIDE,CHILLING OUTDOOR, WITH FASHION SHOW AROUND THE POOL AREA,CANDLES & FAIRY LIGHTS,BBQ & MORE!!!

FOR THOSE WHO WOULD LIKE TO JOIN CONTESTS, THERE WILL BE:
1.MAKEUP CONTEST (OPEN FOR JR MUA) 20 PAX ONLY.
2.KAROKE CONTEST!! (OPEN FOR ALL!!)

SMS 016-2128740 FOR BOOKING
FEES: RM100
DEPOSIT RM50 (1580 8830 5272 ) maybank NORSHAHIRA SHAHRIZAL
BALANCE NEEDS TO BE SETTLED BEFORE 20TH APRIL.
http://www.facebook.com/event.php?eid=192877527395664

EZAN IDMA said...

yup. u r rite :)

AZRUL AZMI said...

saya suka post ni... pandek tapi penuh dengan makna...

it's happened on me... sukar untuk saya jujur pada diri saya... susah... susah nak jujur ngan diri sendiri... tapi saya tak kisah sebab bende tu tak memberi masalah kat org lain... cuma beri masalah kat kita la yg pendam perasaan.. hehehe... dah jadi essay dah...

FatenNabila :) said...

SYAFIQAHSALEH : betul betul. tak elok menipu tau :P

EZAN IDMA : thx :)

AZRUL AZMI : mmg susah kita nak jujur dgn diri sendiri. sbb kita selalu memendam. tapi, percaya lah. kalau kita jujur, insyaAllah org senang kita pun senang. :)