March 28, 2011

HAPPY BIRTHDAY FATIN FATINI :D

27th March 2011 :)

hari ni, gelap lah umur tinie 18 tahun. walaupun kami berdua tak rapat sgt but sbb dia bestie Zati, maka, tak slh kalau aku nak sibuk join party dorg kan? haha *mmg muka sibuk :P

birthday girl :)
harini, aku and zati pergi karnival jom masuk U kat dataran ipoh, then, masuk parade and last sekali pergi mcd for celebrate birthday tinie. buat surprise party utk dia :) walaupun mmg aku rasa sgt segan nak join dorg, but ya, disebabkan aku dah mmg kena join sbb zati bwk, so, aku pun sibuk sibuk lahh buat bising kat party org. hhaa. penny came with chucky and brought the cake. ice cream cake yg SEDAP! and telah ditukar nama jadi kek LONDEH LELEH haha terus jadi hodoh :P this is my first time gathered ngan dorg sekali, eating, chatting, gossiping, and yahh i found much fun with them :) thanks guys sudi aku sibuk kat party tinie. hee :P

kek londeh leleh

after mkn kek, kena mkn yg berat berat skit, so, plan ngan zati nk pg mego sbb dah bosan mkn mcd. hee. kami pun seberang jalan lah ke mcd. n ain ikut sekali. time seberang tuh, aish, dugaan betul. byk betul bunyi dari dpn dan blkg. ain, zati and aku bersabar je lahh. Alhamdulillah selamat pergi dan balik. ahha.

so, take a minute or lebih :P tgk gambar gambar ni k ;)









great huns : penny, ain, tinie, zati and chucky :D

No comments: