March 12, 2011

reunion BFF SK RPS :D

wohoo. lama gila tak post kan. tiba tiba sgt busy sampai tak smpt nak online. rindu pulak nak tulis tulis ni. hee.


on 10 of March haritu my besties masa skola rendah gathered at Ipoh Parade. kteorg mmg slalu hangout pun. tapi yg sedihnya everytime kteorg keluar mesti tak cukup :'( time aku sekolah rendah, kwn baik aku ade 4 org. kalau termsk aku, 5 org la semuanya. Fatin Izzati, Nurul Aqilah, Nurul Husna, and Tun Aqilah. hee. time sekolah rendah mmg selalu buat hal bersama-sama ngan dorg la. selalu plan mesti tak jadi. mesti tak cukup sorg or dua. and this time husna and tun tak dapat join coz husna di KL and tun kena jaga adik dia demam panas. ouch. kalau tak dah cukup dah. hm. kalau kira kira aku dah kwn ngan zati [fatin izzati] about 9 tahun. WOW! and kila, husna and tun about 7 tahun la. kami semua sebaya. bil tahun yg berlainan sbb aku rapat ngan zati dulu. time aku darjah 3 baru kenal sbb dia beru msk sklh tu and darjah 4 kteorg dah jd kwn baik. berkepit tak renggang renggang. smpai senior ada kata kteorg mcm kmbr. pdhal muka bagai nak rak lain nya. haha. bila dah sek menengah, semua ikt haluan masing masing tapi thank God kami still keep in touch. tak putus contact. thats why aku mcm syg gila friendship kteorg. bila ingat time sek rendah, gaduh gaduh semua. sumpah rasa nak gelak smbil guling guling ouh. haha. so, this is some pictures we snapped on the day <3

fatin izzati :D
nurul aqilah :D
 
us :D
we end our day with laugh n smile :D thanks friends! :D syg korg lahh ! [aku jrg ckp benda ni kan? but its the truth guys ;)]

No comments: