March 5, 2011

KECUAKAN tahap MAKSIMUM!

adoi. segala kecuakan naseb dah reda. ni la akibat nya tangguh tangguh kan kerja. kan dah takut kalau tak sempat. aku baru je habes kemaskini matrikulasi. haha. tinggal sehari kot XD ok. bukan nak bangga atau riak disini. jgn ikt mcm saya ok. sebenarnya dah lama dah aku nak kemaskini. tapi disebabkan masa first time nak kemaskini page buat hal, tu yg tertangguh tu. then, plan nak kemaskini after balik hatyai. tok tek tok tek. kau leka tau. terus terlupa. and naseb baek la teringat hari ni masa lepas balik dari rumah mak ngah tadi. kalau tak. adoi, menyesal tak sudah aku. walaupun hanya matrikulasi * tak pandang rendah ok. jgn salah faham * boleh byk mengubah life aku lepas ni kan. so, kalau tak smpt kemaskini, tak ke menyesal -.-'' ok. aku mcm dah sdr la skrg. akibat tangguh kan kerja.

pesanan ringkas dari SuperGirl : jgn lah tangguh kerja kerja anda. lagi lagi yg sgt la penting. and walaupun kerja anda tu anda pandang sebelah mata, cuba cuba la pandang guna kedua mata anda. mana tau benda yg kita rasa tak penting itu tersgt la penting. kan kan? oke la. smpai disini je cerita ku :P ambil iktibar okay semua :D


sgt semangat print screen after kemaskini. ohh. lega rasanya :)

No comments: