March 28, 2011

i hate people who loved to play with others feeling ! -.-''

AAARRRGGHHH!! ha. ni yg hot ni. ish. dgn title yg telah diberi sure sure korg tau apa aku nak tulis kan? act, mmg bukan semua org baik, sopan, bertanggungjawab, loving, caring etc kat dunia ni, but pls, dah nama pun sama sama manusia, boleh faham tak hati manusia mcm mana? tolong lahh. kalau dah berjaya menambat hati seseorg tu, jaga lahh betul betul. jgn pull and push je. ingat hati ni apa? kesian tau. bila hati di pull and push, bdn yg binasa tau. akal jadi raja, ha, tak pasal pasal pikir benda benda yg tak patut, tak ke bahaya namanya. sebagai manusia yg hidup sama sama kat bumi ni, masing masing la jaga hati masing masing. bukan if dapat menambat hati je but every heart or liver ahh wuteva  perlulah dijaga. mcm tgh drive ke, tgh nak beli mknn ke. pape je la. kan BUDI BAHASA BUDAYA KITA. * ok mcm keluar tajuk lahh pulak -.- * pape pun. once u get people heart, pls care with it. sebagai ex PRS, maybe aku diberi sedikit kepercayaan oleh curtain people utk luah and share perasaan, n ya, once aku jumpa yg pasal curang or permainkan ni, aku jadi hot. maybe because aku penah kena, so, aku tau apa rasanya.

SO, PEOPLE OUT THERE, PLS. INGAT HATI KITA, JAGA HATI ORG K :D
++BOLEH KURANGKAN PENYAKIT KAT MALAYSIA IF EVERYONE TAKING CARE OF OTHERS HEART OR LIVER -.- KAN :D

No comments: