March 25, 2011

I'm Grateful :')

selepas dua hari dah berlalu dgn keputusan SPM ni, aku mula utk terima kenyataan. sbb, kalau nk sedih duka lara mcm mana pun, tetap tak boleh ubah pape kan. aku bangkit semula ni bukan hanya dgn kekuatan aku sendiri, tapi dgn sokongan org sekeliling aku yg sgt sgt memberi aku semangat utk bangkit semula. AYH, MAK, ALG, MIN, ABG, ADLAN, SA'ADAH, MERA, CLASSMATE 13, KWN KWN PS, SEDARA MARA, KWN KWN SEMUA thanks a lot! skrg aku dah nmpk cahaya kat depan aku. walaupun pada awl nya aku nmpk gelap je. *ye la ngs tak henti henti* hee. kwn kwn yg sama kes ngan aku, marilah kita bangkit semula. ni bkn penghujung nya! ayuh! chaiyork chaiyork!

5 comments:

amira . said...

ak sokong kau ten!
ak un at first rse mcm gelap je dunia. dgr org ckp congratz un rse mcm nk ngis. rse bsalah. tpy dgn adanya kwn2 yg very supportive, dpt bgun balik :) chaiyok chaiyok ten! <3

FatenNabila :) said...

yes. surely ur right. :) kita kena kuat and bangkit semula :D

syaCHOP said...

ni bkn pnghujung nye kan.. tp, permulaan bg sme bnde.. insyaallah, ad je peluang utk sme org, cme kne usaha lbh sket je.. ak sokong kau tau!!!!

amira . said...

yes. betul tu ten.
its not the end of the world pun :)

FatenNabila :) said...

yusha : thx weyh! smkin membara bara smngt aku nih ;) syg kau!

farahmira : betul betul ! :D