March 8, 2011

when the mouth say I'M OK but the heart say I'M NOT :'(


 hm. mulut kata tak apa. tapi hati tertanya tanya. mulut kata tak skt. tapi hati adoi skt nya. mulut kata i'm ok. tapi hati i'm not. mulut kata tak apa gdh. tapi hati kata cpt la berbaik :'(
it all about lying to urself kan? so from now. berckp jujur lah okay. * aku ckp tapi diri sendiri tak buat *
disebabkan aku mmg dilahirkan utk menjadi pemendam perasaan. aku ssh nak luahkan isi hati sebenar. bkn aku taknak tapi tak boleh. mmg tak semua yg fhm. tapi tlg la fhm, tak smua kita nak buat, kita boleh buat :'(


okay. aku mimpi indah mlm td. i felt glad. ya. semestinya. i met him in the dream. sgt indah. muka dia snym. nak cerita mcm mcm kat aku. tapi. bila aku terjaga. hm. baru sdr smua nya mimpi. :'( aku harap sgt aku tak bermimpi. tapi.. tu semua yg diharapkan. tak boleh pun jdkan knytaan. aku sedih. maybe salah aku. aku yg buat aku jd mcm skrg ni. tp, aku dah mntak maaf. aku dah cuba utk pulihkan. tapi ssh utk dia terima. knp? salah aku ni sgt berat ke? mmg aku rasa sgt empty skrg. nak share story dgn sape? nak gelak dgn sape. skrg, semua benda aku share dgn hati aku. n now, aku rasa nak menulis. nasib blogg ku ini ada. hm. saya tabahh. kan kan? i'll try my best :')

No comments: