March 8, 2011

Happy Birthday Sa'adah !


tgh sedih sedih dgn dugaan yg menimpa ni, tiba tiba hadir hari istimewa one of my besties. NOR SA'ADAH. actually birthday nya smlm. but smlm tak smpat nak post. so. sekarang la post :)


ini dia makcik Sa'adah yg baru meningkat 18tahun. hee. comel kan comel kan ? :D aku mula kenal dia masa dia masuk Taiping. time tu kami form 5. tgk tgk dia msk kelas aku kan. mmg cpt la kteorg kenal n rapat. dia dulu MRSM Trans. then msk PC and last sekali masuk Taiping juga. dia sgt suka SUJU mcm aku. hee. suka share share story pasal korea ngan dia. tarian. semua la. hee. best kwn dgn dia ni. dia sgt baikk :D tapi kalau dia tgh bad mood jangan kacau. cari nahas je. teehee. time pertengahan form 5 tukar tempat duduk dalam kelas, aku duk sebelah makcik ni. byk kteorg share sama sama. and time awl awl dia dgn ehem ehem pun aku yg tolong :P ya. makcik! selamat hari tua yek. semoga panjang umur n dimurahkan rezeki. ingat, t kawen aku jd pengapit :P sayang kau la makcikk! berbahagia selalu dismpg org yg tersyg yee. jgn lupa aku :D
much and much of love, tenten <3 <3
muka saya sgt hodoh. hiraukan -.-''

No comments: