April 24, 2011

aku bengang dgn kau

tolong lah! tolong lah faham aku! tak habes habes aku je yg kena paksa paksa. aku paksa pun kau taknak tolong aku. ingat aku ni apa? kau tolong lah bekerjasama dgn aku. kata sehati sejiwa. sentiasa bersama. nak hidup semati lah tapi tgk apa kau dah buat skrg. langsung taknak tolong aku. nak jugak aku paksa paksa kau. penat lah macam ni. aku ketuk kau karang. kau merajuk taknak tolong aku bila nak belajar nanti. aku pukul kau karang, kau sakitkan aku pulak. kau nak aku buat apa lagi haaa........ MISS OTAK?! ISH! penat lah wey. aku dah penat kerah perah cerah terah gerah piiraahh kau. kau degil taknak juga bagi idea untuk aku buat entry baru. WEY! tolong lah! GRRR
aku jadi Buttercup karang! tapi aku lagi suka Blossom, Bubble pun comel jugak kan? ;)
okay mcm takde kena mengena je --,



berikut merupakan luahan hati kerana otak taknak bekerjasama mengeluarkan idea. aduss. SADIS~
harap maaf luahan hati ini sudah tidak mampu disimpan ditahan dipendam lagi 
harap yg membaca memahami.
idea penulisan luahan hati : encik hubbybear


tambahan : saya disini ingin mengucapkan GOODLUCK kepada hubbybear untuk interview MARA esok! CHAIYORK! :D

THE END

6 comments:

. said...

buat cuak jehhh

FatenNabila :) said...

elinADNAN : ahha. maap :P

Unknown said...

Hai, ingatkan apa tadi... menakutkan la... ingatkan cakap kat hubbybear dah.... suke2...

FatenNabila :) said...

AZRUL : takdek pape lah. usoh le takut :P

azalia hjsalleh said...

sabo sabo !

syairahmohdanuar said...

haha.pe lah kau nie >.<