April 9, 2011

Vrrooom Vrooom Vroooooooommmm!

Assalamualaikum and Hi!

hooyeh hooyeh. *tak pasal tetibe* actually sekarang aku rasa mcm nak melompat mencecah langit. kenapa kenapa? sebab KEGEMBIRAAN yg melampau. before this entry aku selalu yg sedih pilu duka lara je kan. so, disebabkan aku bersemangat sgt skrg, meh aku cerita kenapa aku happy gila babun tetiba harini. 

aku baru je pulang dari DRIVING dgn zati. mcm tak percaya kan? and and jalan yg aku bwk tadi pun jln yg sesak and mmg byk mengajar aku erti sabar, yakin serta bertindak pantas. malas lah aku nak terang ketiga tiga tu kan. so, pikir lah sendiri kenapa aku cakap  taip mcm tu. adoi. aku rasa HAPPY SANGAT bila ayh bagi aku test drive dgn zati. fuhh. aku juga berterima kasih kat zati sbb sudi teman aku drive drive. aku bawa dia smpai ke kampung aku la tadi. nak sgt jalan jalan. HAHA and yg penting Alhamdulillah tadi semua selamat. walaupun ade sikit toek kesalahan seperti brek mengejut dan kena hon dgn motor. adeh. motor tu over. yg pntg, semua selamat. hooyehh!

and another thing yang membuatkan aku bertambah happy sbb esok aku akn berjumpa dgn bestie aku, FIQAZHAR yg mmg lama gila tak jumpa. sbb dia busy memanjang. naseb esok dia turun ipoh. sbb nak pergi karnival mara. and naseb baik juga zati and ain ajk aku. dapat kami bertemu. wuhuww. sungguh tak sabar :D 

THE END <3

2 comments:

hanisa sabrina said...

wahh . mmg betul2 entry happy :)

fatin tq rajin drop comment d blog sy . already put ur blog in my bloglist :D

FatenNabila :) said...

hee. mmg happy gilak lah :P

ohh. no probs. mmg suka suka :) ohh. thx sab!