April 4, 2011

saya nak ajar budak budak plsss :'(

Assalamualaikum and Hello.

adoi. sempat lg update blog before maghrib ni. ish ish ish. takpe. sekejap je. just a short entry ;) saya baru je lepas berkunjung ke blog Cikgu Syuhada yang membuatkan aku rasa cemburu. aihh. dari awal dia cakap nak pergi PPD nak memohon menjadi guru ganti di sekolah rendah. aku mcm "saya nak jugak!" tapi malangnya, dia di Johor and saya di Ipoh. lepas cek PPD Perak and tanya ayh, kat ipoh takde pun dorg perlukan cikgu ganti. aduhh. luluh rasanya hatiku ini *ayat tak boleh belah*. tapi tak pe lah. aku kena bersabar sikit sbb nanti sorg cousin aku nak stay umah aku kejap and dia mintak tolong ajarkan dia. sbb nak PMR tahun ni. so, okay la kan?

harap harap cita cita saya nak menjadi warga pendidik satu hari nanti akan menjadi kenyataan. Amin~

pendek kan entry? ahha. oke. byebye!

No comments: