April 13, 2011

mari sedih sama sama :'(

huu. hari ni rasa sedih tak terhingga. tetiba rutin harian terbantut akibat lappy ku rosak :'( adehh. tak tau la sakit apa lappy tu. tetiba je. sebelum ni aku layan dia baik je. tak hentuk tak campak. lembut lembut je dgn dia. entah kenapa buat hal pula. mungkin sbb usia yg semakin tua, adoi, dah tiba masa ke? jangan jangan! tolonglah berkhidmat utk aku lagi. baru 4bulan cik merah berkhidmat utk aku. kesian aku nanti bosan takde lappy disisi. hukhuk

Source : Google Image 

ini dia cik merah menyala melawan cantik berseri. jangan lah tinggalkan saya wahai lappy ku syg. hukhuk. lappy ni aku dapat dari kakak sulung aku. after dia beli lappy baru, maka lappy ni diturunkan kepadaku. naseb lappy ni tak merajuk masa first time bertukar milik. baru skrg nak tunjuk rajuk dia. adehh. jgn la meninggalkanku, dell sayang. anda baik kan. jgn rosakkan diri k. berdosa *takpasal*

sekarang ini sementara cik merah buat hal and dalam proses pembaikian oleh abg ku yg pakar bab bab elektronik, aku hanya mempunyai sedikit peluang nak online and blogging. hukhuk *sedih lg* terbantut hobiku tetiap hari. aku boleh menyelit sekejap guna lappy abg or ayh aku je. tu je peluang yg aku ada :')

tetapi apa yg telah menyerang cik merah sekarang membuatkan aku mungkin berpeluang dpt lappy baru :P yeeeayyhoo! HAHA suka aku :') *bertukar mood tetiba -.-*

THE END
ASSALAMUALAIKUM :)

2 comments:

syairahmohdanuar said...

takpe..kau kaya..boleh beli lagi.hikhik >.<

FatenNabila :) said...

haha. kaya lah sgt? meh bg aku sikit duit sara!