April 11, 2011

A day with THEM :D

Assalamualaikum and hello :)

semalam aku baru berpeluang berjumpa FIQAZHAR yg busy kalah menteri tu. ahha. akhirnya tiba jugak peluang tuh. rindu nak jumpa dia. and efa, syera, fatinrazak, ein, fatinzati and ramai lagi juga ada kat sana. dah mcm reunion pulak. konon semua turun macam nak pergi karnival mara. sekali, haha jalan jalan yg lebih :P then, tak lama lepas tuh, zati and ein mengundur diri nak ke kg zati. and before balik kg, dorg singgah rumah faie sebentar. faie accident. terkejut gak lah aku dgr. sbb before this dia pnh accident sekali *taksilapakusekalilah* aku pun stay di parade with my other girlfriends. jalan jalan dgn dorg. usha usha beg and baju. plan nak karaoke but masa menjealousy kami. ahha. then, kami pun pergi lah tgk wayang. DILARANG MASUK. ahha. sumpah tak de cerita lain. cerita ni actually cerita seram tapi kteorg buat mcm cerita komedi. keluar je wayang, semua gelak gelak. aku pun pelik. tapi tu la kebenaran nye. haha. cerita ni takde la lgsg tak best tapi kurang best lah. banyak benda yg mcm tak logik and memeningkan kepala kteorg nak berfikir. haha. best gelak gelak dlm wayang and memalukan diri sendiri. bialah. peduli apa kan. HAHA

dah pukul 5 lebih mcm tuh, aku tetiba terfikir aku nak balik dgn sape. adoi, lupa pulak aku kena tinggal. haha. naseb baik mak kol aku, bagitau yg mak dah otw balik rumah. apa lagi, aku minta tolong mak lah ambik aku. haha. naseb baik lg sekali. kalau tak mau aku tidur kat parade. adehh. so, dah keluar ngan girlfriends kan memang tak sah la kalau tak tangkap gambar.

mari luang kan beberapa minit anda tgk gambar yg sempat ditangkap semalam :)









THE END :D

3 comments:

syairahmohdanuar said...

best gila haa!! >.<

FatenNabila :) said...

yup yup :D

Anonymous said...

jeles jeles, nak itot jugakk :(